דלתות פנים

דלתות פנים

דלת הפנים היא הרושם הראשוני שיוצר כל חדר בביתנו

הדלת היא הפרט הראשון שאנו מבחינים בו כשאנו נכנסים לחדר. עוד לפני פתיחתה וגילוי האוצרות הטמונים בכל חדר, אנו מקבלים תחושה מסוימת לגביו מהדלת שחושפת אותו. דלת מעוצבת, שמתאימה לחלל, יכולה להאיר את מראה הדירה כולה והחדר בפרט. כיום, ניתן אף להגיד שדלתות הפנים נחשבות אביזר עיצובי של ממש, ולא מתייחסים אליהן כבר כרהיט בעל תפקיד פונקציונלי בלבד. הדלתות יכולות להגיע במגוון עיצובים, וגם סוגי פתיחת הדלת משתנים מאחת לחברתה. בין אם מדובר בדלת פתיחה פשוטה, דלת נסתרת המשתלבת בצורה יוצאת דופן עם הקיר אליו היא צמודה, או דלת הזזה לכיס, שמספקת תחושת מרחב בשל היעלמותה לכיס ייעודי לכך בקיר עם פתיחתה, לכל דלת אופי משלה ואווירה מסוימת שהיא תשרה בחדר.

pianowhtside-1000x1000

מהם הדגשים המנחים אותנו בעיצוב דלתות פנים?

תיאום אומר הכל כשמדובר על בחירת דלתות פנים. כאן ניכר ההבדל הגדול בין דלת הבית לדלתות הפנים שבו- בעוד דלת הבית בדרך כלל תשמור על מראה ניטרלי ותהיה מסיבית יותר, בדלתות הפנים צריך להתבטא האופי האמיתי של דיירי הבית. עיצוב הדלת יכול לנוע מעיצוב ילדותי יותר, בגווני ורוד או תכלת, עבור חדרי ילדים, ועד ועיצוב מתוחכם ואלגנטי יותר עבור יחידת ההורים. לא משנה באיזה חדר מדובר, חשוב מאוד שנקפיד על כך שמראה הדלת יתאים לשאר הבית, תוך הקדשת תשומת לב מיוחדת לחללים הקרובים לה ביותר. ניגוד קיצוני מדי בין עיצוב הדלת לסגנון השולט בחדר, הן מבחינת צבעים והן מבחינת אלמנטים עיצוביים שונים, יכול להעמיס על עיני המתבונן.

באיזו חנות אוכל למצוא את דלת הפנים המתאימה לי ביותר?

בדלתות פנים אין נכון ולא נכון מוחלטים, אלא שמירה על כללים עיצוביים תוך התחשבות בטעם הפרטי של הלקוח. בכל מקרה, מומלץ לפנות לשירותיה של חנות מקצועית ובעלת מוניטין, כדי לעצב את דלתות הפנים בביתך בצורה האופטימלית.

כתיבת תגובה