שירות הלקוחות של גולן טלקום

שירות הלקוחות של גולן טלקום משמש את לקוחות החברה ואת המתעניינים להצטרף לשירות החברה. החברה אשר נותנת שירותים בתחום הסלולר מעמידה לרשות הלקוחות והמתעניינים שירות ברמה גבוהה, בזמינות נוחה ודגש על מקצועיות.

שירות ברמה גבוהה

שירות הלקוחות של גולן טלקום שם דגש על שירותיות. כדי להשיג זאת הנציגים עוברים הכשרה בתחום שירות לקוחות. ההכשרה כוללת כיצד יש לדבר עם לקוחות וכיצד לתת את השירות הטוב ביותר. השירות של גולן טלקום מתאים גם ללקוחות החברה אשר מתעניינים בפרטים על אודות חשבוניות, מעוניינים לעבור חבילה בחברה, רוצים לצאת עם המכשיר לחו"ל או לעשות שיחות לחו"ל. השירות ברמה הגבוהה ניתן גם למתעניינם שרוצים להצטרף לשירותי החברה, בין אם הם לקוחות פרטיים ובין אם הם לקוחות עסקיים. נציגי שירות הלקוחות של גולן טלקום מסייעים למתעניינים לקבל מידע על החברה ועל מסלולי ההצטרפות המתאימים להם.

זמינות

שירות הלקוחות של גולן טלקום ניתן בזמינות גבוהה ומכל מקום. את שירותי החברה אפשר לקבל ברמה גבוהה ובמקצועיות בשיחת טלפון, משעות הבוקר ועד לשעות הערב, בזמן שנוח לכם. נוכל ליצור קשר עם שירות הלקוחות הן מטלפון ביתי והן ממכשירים סלולריים והמטרה של הזמינות היא לאפשר לכל אחד לקבל את המידע הנחוץ לו בלי לשנות את שגרת יומו.

מקצועיות

כדי לתת שירות לקוחות ברמה מקצועית וגבוהה, עובדים נציגי שירות הלקוחות של גולן טלקום הכשרה בכל הנוגע למקצועיות הנדרשת. הנציגים יכולים לסייע ללקוחות החברה להפעיל את המכשיר שלהם, מסייעים בניוד וכן נותנים מענה מקצועי בכל הנוגע לשימושים יום יומיים והפעלת השירותים השונים של החברה. למשל, מי שרוצה לצאת עם המכשיר לחו"ל ולא יודע כיצד יוכל לתקשר עם הארץ יכול לקבל את המידע מהמוקד.

4

 

כתיבת תגובה