ליטוש שיש

למה לבצע ליטוש שיש?

שיש הוא בין חומרי הגלם העמידים והחזקים ביותר ולכן משתמשים בו לעיתים קרובות גם לצורך ריצוף, חיפוי קירות וכן הלאה. עם זאת, גם השיש עלול לסבול מסוגים שונים של נזקים ושחיקה. בהקשר הזה, החדשות הטובות הן שניתן לבצע ליטוש יסודי של השיש ואף להשתמש בשירותי הניקיון הקיימים על מנת לשדרג אותו. אם רוצים, אפשר גם לרכז שירותי ליטוש וניקיון תחת קורת גג אחת.

הסיבה העיקרית שבגללה כדאי לבצע ליטוש שיש קשורה לתוצאות. בניגוד לניקיון רגיל שרק מסיר את הכתמים, כאן מדובר על פעולה מאסיבית שכוללת הסרה של שכבת הריצוף העליונה. כאשר מסירים בעדינות את השכבה העליונה של השיש, חושפים את השכבה שמתחת באופן שנראה חדש לחלוטין. כך למעשה מחליף ליטוש שיש את הצורך ברכישת ריצוף חדש ואף הופך את הפעולה למשתלמת מתמיד.

ליטוש שיש

היתרונות של ליטוש שיש

מכל האמור לעיל אפשר להבין את ההבדל בין ליטוש שיש לבין ניקיון סטנדרטי. במובן מסוים, הליטוש מהווה שדרוג של הניקיון רגיל כי הוא כולל בתוכו את הסרת הכתמים – אבל גם את החשיפה של שכבת השיש החדשה. מכאן והלאה, כל שנותר הוא ליהנות מהיתרונות של הליטוש ולהביא לידי ביטוי את הפתרונות של חברות פוליש מקצועיות.

מבחינה כלכלית למשל, משתלם יותר לבצע ליטוש שיש מאשר להחליף את הריצוף. ברמה האסתטית, פעולת הליטוש משיגה תוצאות מעולות בתוך זמן קצר והיא משדרגת את ערך הנכס בלי להתאמץ.

אם זה לא מספיק, צריך לזכור שהפעולה הספציפית של ליטוש שיש גם מתאימה לבתים שעומדים לקראת מכירה או השכרה. כל עוד הפוליש והליטוש מתבצעים על ידי חברה מקצועית שמתחייבת לתוצאות, אין שום סיבה לוותר על השירות ויתרונותיו.

כתיבת תגובה