העלות של טיולים מאורגנים לפיליפינים

כמה עולים טיולים מאורגנים לפיליפינים? אלו סוגי טיולים קיימים? מתי כדאי לצאת לטיול מאורגן? הנה כל הפרטים שאתם צריכים לקבל.

כמה עולים טיולים מאורגנים לפיליפינים?

העלות של טיולים מאורגנים לפיליפינים משתנה בהתאם לכל כך הרבה פרמטרים כך שאי אפשר אפילו למסור לכם את המחיר הממוצע. אם אתם יוצאים לטיול זוגי למשל שבועיים אז זה יכול לעלות לכם 15 אלף שקלים, ואם תצאו לטיול משפחות מאורגן הוא יכול לעלות לכם 30 אלף שקלים. טיול למשך שלושה או ארבעה שבועות יהיה הרבה יותר יקר אך יותר משתלם בשקלול הכללי, וכך גם המחיר משתנה גם לפי אופי הטיול והמקומות בהם תעברו.

אלו סוגי טיולים מאורגנים קיימים?

יש מגוון רחב של טיולים מאורגנים לפיליפינים שמשתנים לפי משך הטיול כאשר לרוב המקומות שבהם עוברים יהיו אותם המקומות, כך שככל שתוסיפו יותר ימים תראו יותר מקומות מעבר למפורסמים ביותר. עם זאת אופי הטיול לא נקבע רק לפי המקומות בהם תבקרו אלא גם לפי האנשים שיהיו אתכם בקבוצה. יש טיולים מאורגנים למשפחות, יש טיולים מאורגנים לפיליפינים גם לזוגות ויש גם לתרמילאים יחידים. אלו יהיו ההבדלים המשמעותיים ביותר בין הטיולים.

מתי יוצאים טיולים מאורגנים לפיליפינים?

כדי לצאת לטיולים מאורגנים בפיליפינים אתם צריכים לחפש סוכנות טיולים מתאימה באינטרנט או לשאול חברים שכבר יצאו שיספרו לכם האם החברה שדרכה הם יצאו הייתה מומלצת או לא. בסופו של דבר היא גם תמסור לכם את מועדי הטיולים כאשר רוב הטיולים יהיו בעונת הקיץ בין חודשים מאי ועד אוקטובר. כמובן שאפשר לצאת גם מחוץ לעונה הרי הפיליפינים היא מדינה טרופית, אך בכל זאת תמיד עדיף להיצמד לעונה המתאימה כדי שהגשם לא יתפוס אתכם.

כתיבת תגובה