לוחות פרספקס שקוף

למה אנו צריכים פרספקס שקוף?

לוחות פרספקס הם לוחות אקריליים שימושיים במיוחד. השימוש שלהם נפוץ בכל המגזרים כאשר גם במגזר הפרטי ניתן לראות את השילוב שלהם בתוך הבית, בגינה ובחנייה. למה צריך את הפרספקס השקוף אם יש לוח זכוכית? זכוכית היא חומר כבד ויקר שנשבר בקלות ולכן השימוש בו לוקה בחסר, מסוכן וגם לא נוח לכל תקציב. אם רוצים תחליף איכותי ומספק, פרספקס שקוף הוא האפשרות הכי טובה שיש. התכונות של הפרספקס טובים הרבה יותר מאשר זכוכית, יכולת ההעמסה של חומר זה טובה יותר ויש עוד תכונות רבות שכדאי להכיר.

עיצוב מנצח במחיר משתלם

לוחות פרספקס שקוף הם לוחות מעוצבים במיוחד ואפשר לומר שהם גם עמידים יותר מבחינת העיצוב. למה הכוונה? אין ספק שהעמידות של לוחות פרספקס טובה יותר מזכוכית אך זה לא רלוונטי רק למזג אוויר ולחבלות אלא גם לשריטות. זכוכית יכולה להישרט בקלות יתרה לעומת לוח פרספקס שקוף שיישאר חלק ומעוצב בכל מקרה. זו הסיבה שהלוחות הללו משמשים חלונות ראווה רבים בעולם העסקים וגם השימוש באצטדיוני כדורגל, בבתי ספר, אוניברסיטאות ומכללות ובכל מקום שרוצה להכניס אור טבעי ולא להשתמש בזכוכית השבירה והמסוכנת, ימצא בהם ערך.

גם במעבדות פרספקס שקוף מככב

לוחות הפרספקס השקוף שימושיים מאוד גם בתעשיות פחות נפוצות כמו למשל תעשיית הרפואה ועולם המעבדות. במקומות כאלו יש צורך בלוחות פרספקס שקוף כיוון שהם חזקים מאוד, עמידים אפילו לקרינה חזקה ולמעשה יכולים להיות אטרקטיביים מאוד בגלל הגמישות בהתקנה שלהם, העמידות וכמובן המחיר. כך ניתן לראות אותם במעבדות רבות שחייבות לכלול קירות שקופים לצרכי בקרה אם ניסויים מסוימים כאשר בענף הבנייה באופן כללי השימוש בו עולה משנה לשנה וכיום הפך להיות תחליף כמעט קבוע לזכוכית במוסדות ציבור ובתעשייה.

 

כתיבת תגובה