כסא משרדי

כאשר חושבים מה משפיע על האווירה ותחושתם של העובדים בכל משרד באשר הוא, מיד נגלה ללא כל צל של ספק, כי לריהוט המשרדי יש משקל גדול מאד בתחום זה. חשוב לומר כי כסא משרדי נבחר על ידי מנהלי בית העסק לפי אופן השימוש בו מטבע הדברים. כלומר, כסא מנהלים יהיה שונה מכסא משרדי של מזכירה, כסא משרדי מול מחשב יהיה שונה וכסאות בחדר ההמתנה יהיו אחרים. לפיכך, על בעל העסק להתאים את הריהוט ובעיקר את הכסא המשרדי לתפקיד אשר הוא מייעד אותו. בכל מקרה על הכסא המשרדי לשמור על סטנדרטים מסוימים.

נוחות ואיכות

בשל הצורך של כסא משרדי אשר יתאים לבעל התפקיד לאורך זמן יש להקפיד על כסא איכותי, עם משענת לגב, לעיתים גם עם משענת לראש והמותאמים לישיבה ארוכה. כיסאות ארגונומיים מותאמים לישיבה ממושכת ונוחה בהם יוכלו העובדים ליצר תפוקה באופן נוח בהיותם מרוכזים. לעומת זאת, כסא משרדי רופף פוגם ביציבות ויכול להביא לנזק אורטופדי ולחוסר ריכוז בעבודה. מעבר לכך, כאשר בעל עסק רוכש כסא עליו לרכוש כסא משרדי מעוצב בעיקר אם מדובר בכסא מנהלים כדי להשרות אווירה יוקרתית ומרשימה.

כסא משרדי למנהלים

כסא משרדי למנהלים ממתג את המשרד ואת המנהל כאדם מכובד ומרשים. כסא זה צריך להיות כמובן גם נוח, אורטופדי ומחזיק לאורך זמן. חשוב שיהיה ניתן  להזיז את המושב קדימה ואחורה, לסובב אותו ולכוון את המושב לגובה הרצוי. כמו כן, כסא משרדי למנהלים צריך להיות בעל משענת אורטופדית, מרופדת וגמישה לגב ולראש ולפיכך, רק לאחר התאמת הכסא לפרמטרים אלו ניתן גם להתייחס לצבע ולעיצוב.

כסא משרדי מאוורר ונייד

מעבר לכך מומלץ שהמשענת של כסא משרדי למנהלים תהיה בעלת רשת מאווררת כך במידה ומזיעים לא יידבק הגב לכסא, וכמו כן, להיות מסוגל לנייד את הכיסא ממקום למקום ולכן עדיף אם יהיו לכיסא גלגלי סיליקון. בנוסף, כסא משרדי למנהלים צריך להיות מותאם בגובה לשולחן המנהלים, לעבודה מול מחשב ולחדר הישיבות ולכן יש חשיבות רבה לכיוון שלו.

 1

 

כתיבת תגובה