קופת חולים כללית זימון תורים

קופת חולים כללית זימון תורים בדרך מהירה ויעילה

אם אתם לקוחות של קופת חולים כללית ומתעניינים באפשרויות שיש לכם כיום לקבוע תורים לטיפולים, בדיקות וכיוצא בזה, לפניכם הסבר אודות כל מה שפתוח בפניכם כיום בנושא זה. אם כן, קופת חולים כללית היא הגדולה מבין ארבעת קופות החולים הציבוריות בישראל. כל אזרח ותושב במדינה מחוייבים להיות חברים באחת מקופות אלה, והן מתחרות על ליבם של החברים על מנת שירשמו אצלם. במסגרת התחרות על הלקוחות מנסות כל קופות החולים לשפר את השירות שלהן בצורה ניכרת, ואחד מצמתי השירות החשובים ביותר של קופת חולים כללית הוא ללא כל צל של ספק – זימון תורים.

זימון תורים לקיצור ההמתנה של כל אחד ואחת מכם

בעבר היה צורך להגיע למרפאה כדי לזמן תור, או לצלצל למעבדה הספציפית או לפקידה הספציפית של הרופא או המכון כדי להזמין תור. לא עוד. לחברת קופת חולים כללית זימון תורים אשר קיצר ופישט עבורכם את התהליך הזה וכיום ניתן לעשות הכל בשיחת טלפון למקום אחד, או באמצעות האינטרנט בצורה דומה. לאחר ההתקשרות תתבקשו להקליד את מספר תעודת הזהות שלכם שלמעשה פותח בפני נציג השירות שיענה לכם את הכרטיס האישי שלכם (לא את המידע הרפואי חלילה) ובעזרתו הוא יוכל לעזור לכם בצורה נקודתית ולהעניק את השירות המהיר והיעיל ביותר. לאחר מכן תועברו דרך מערכת לניתוב שיחות על פי הצורך שלכם – רופא מומחה מסוג מסויים, בדיקה במעבדה מסויימת או כל שירות אחר שניתן על ידי קופת החולים. לאחר מכן תועברו לנציג השירות לקביעת התור.

קופת חולים כללית זימון תורים ארצי – זה עובד מצוין

מערכת זימון התורים בקופת חולים כללית הינה מערכת כלל ארצית שבעזרתה יכול נציג השירות לדעת אודות כל רופא ומעבדה שעובדים עם הקופה ומתי הם זמינים, באיזה מקום ולאיזה תאריך. הכל נעשה על ידי מערכת ממוחשבת המחוברת לרשת המחשבים של הקופה, כך שגם אם הוזמן תור בשיחה ישירה למעבדה יירשם הדבר במערכת וכל נציג שירות ידע זאת ויוכל להיעזר במידע זה.

images

כתיבת תגובה